Strike!

Så var det dammsuget i hela huset, bordet är äntligen tillbaka på sin riktiga plats efter festligheterna här när jag fyllde år.
På tal om födelsedag fick jag i går besked från fotografen att hon fotat med fel inställning så att de flesta bilderna är suddiga. Så vi får se om en enda bild från den tillställningen går att visa upp.

I dag blev det förutom städning en sväng in till stan och hämta upp lillebror. Hämtade honom, tog en sväng ner till Statiol och köpte korv med mos och skjusade honom till bowlingen. Han har nämligen träning på tisdagar. Så blev man kvar där under hans träning. Mamma ville fota honom så jag sprang runt och fotade och hade mig.

Försökte även få lite syskon kort på oss men gick som det gick.....

"Okej le vi för nu ska det tas kort!"

Nehe det gick visst inte perfekt vi försöker igen...

"Nu räcker vi ut tungan"

Nehe då log man visst.

Tur träningen gick bättre för lillskiten än fotograferingen.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0