Shoppingredovisning

Jag missade (sömn)tåget pga ett telefonsamtal. Så nu är jag pigg igen. Attans, också! Så jag passar väl på att dra en redovisning av det som shoppades idag.

                
                Fatta att dessa småsakerna gick loss på ca 1300 spänn! Sjukt ju! :O

* Hittade några chokladnyheter inne i godisaffären. :D Daim med päronsmak och marabou med polkagris. Återkommer med smakrecension senare.

* Torrschampo. Superdrygt budget torrschampo. Räcker hur länge som helst.

* Make up store`s treatment mascara. Inpackning som ger näring till ögonfransarna. Använder den varje dag. Love it!

* Hårsprayen "rockaholic" som jag till en början avskydde. Nu är jag svårt beroende av den. Står emot fuktig luft.

* Dust it för att pumpa upp snyggaste "knullrufset" ;)

* Ansiktskräm som skall bekämpa rynkorna innan de uppstår, ska därefter hålla dem på km avstånd, enligt butiksbiträdet. (Och för den slanten som jag pungade upp med så hoppas jag verkligen att det funkar.)


                                  /sara


Kommentarer
Postat av: KÄRT BARN

seriöst, hur fan kan jag ha missat alla dessa nya chokladsmaker, det är inte okej haha. kolal gärna in min blogg och lämna en kommentar:)

2010-04-26 @ 23:52:23
URL: http://amethyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0