Rejäl brunch

Hmmm, det blev visst en lite längre sovmorgon än jag hade tänkt mig idag. Så nu gäller det att sätta fart. Ska kasta i mig lite brunch, göra mig i ordning och försöka hinna iväg till någon butik som har öppet och säljer hyfsat färskt fikabröd. Får besök av älskade "Babystjärt" på em. Det var på tok för länge sedanvi sågs. Vi har har hela tiden gått om varann. När jag har varit ledig så har hon jobbat. När vi båda har varit lediga så har den ena av oss blivit sjuk. Men nu jäklar, ska vi äntligen ses och snacka skit! :)

                
Min senaste mat-besatthet: Stekt potatis som ska serveras med en gnutta ketchup. Har den senaste tiden ätit den 1-2 gånger/dag. Till brunch och i bästa fall även till kvällsmat. Mums!


                                     /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0