Påskdagen..

Solen skinner även i dag. Underbart kan man ju tycka om man nu inte heter Malin och har världens jävligaste mensverk.
Så blir en dag inne på soffan i dag till största delen. Känns inte så där jätte kul när man tittar ut och känner att man hellre tagit sig ut på en härlig promenad i dag. Men det är bara att glömma om jag inte på något sätt kommer på hur jag ska fästa vetekudden på magen i stående ställning för då ska jag nog kunna ge mig ut en stund i alla fall.


Nu ska det i alla fall ätas lite mat, för även om jag till största delen levt på godis sedan i går så behöver jag nog lite vanlig mat också.
Dags att servera sig själv ingefärakryddad skinkstek med potatis, sås och äppelmos.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0