Natt-utbildning

Ohhh my god! Jag är verkligen inte gjord för tidiga mornar. Spelade visst ingen roll att jag kröp till sängs straxt innan kl 23 igår. Jag var så jäkla trött imorse när jag släpade mig upp för att ta mig till nattarbetskursen. Fick en hejdundrans start på dagen också. Började med att badrumslampan gick sönder. Och innan jag fick upp den nya så hann jag tappa den gamla lampan i golvet. Kras! Skitkul att fumla svärandes i mörkret när man har bråttom, liksom. Miss nr 2 kom iform av snö från himlen...Men efter dessa missöden så får jag väl ändå säga att dagen har tagit sig. Helt okej utbildning som bla innehöll lite hälsolära för nattarbetande människor, info från sjuk och hemvårdsteam, grupparbeten och forumteater. Men framför allt så var maten toppen. Frukost med kaffe och smörgås, lunch: chili con carne/salladsbuffè och slutligen eftermiddagskaffe med hallonpaj och vaniljsås. Inte ofta man rullar hemfrån en utbildningsdag pga paltkoma. ;)

                 
           Eftermiddagsfikat serverades i snygga pappers/plastförpackningar.


                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0