Mina två första kärlekar

Tänkte spola tillbaka bandet ett par år och visa några er några bilder på mina två första kärlekar här i livet. Nämligen mina gamla husdjur som tyvärr inte lever idag.

               
               
Min första kissemiss hette Sessan och blev över 18 år gammal. "Kattig" som få. Full av integritet och en extreeeeem manshatare. Det finns nog inte en enda av mina manliga besökare som inte har blivit attackerad av denna dam. Var så vansinnigt mån om sitt revir och familjelojal. Lyssnade aldrig om någon utomstående tilltalade henne. That`s my girl.

               
               
Petter eller Prutten som alla kallade honom för, sprang jag på av en slump inne i en djuraffär. Kärlek vid första ögonkastet. Började tjata på mina föräldrar att jag ville ha en kanin men de sade "nej" Så trotsig som jag var så köpte jag honom ändå, haha. Kan ju säga att mina päron blev så förälskade i honom att jag inte ens fick ta med honom när jag flyttade hemifrån. Världssnäll och tillgiven liten krabat. <3


Just nu är jag så där vrålsugen på att skaffa husdjur igen. Trots allt jobb som det innebär!


                                 /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0