Min nya coffer bag

Dags att visa upp mitt senaste väskköp. Det blev en Miu Miu coffer bag igen. Jag har ju haft en tidigare men sålde den till en urgullig tjej. Anledningen till att jag sålde den var att den rosa färgen inte riktigt kändes som min stil+ att jag tyckte att den var lite för stor för mig. Men som sagt jag älskade ju designen på väskan och kunde inte riktigt släppa taget om den. Så jag har till och från letat efter en mindre modell i en annan färg. Och vips så snubblade jag över en bild på nedanstående skönhet! :)

Miu Miu coffer bag i färgen "corallo"  i storlek medium. <3

               


                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Den där var det en riktigt snygg färg på!



Tur att du hittade en ny som d gillade, och att du ville sälja den gamla ;)

2010-04-27 @ 20:52:03
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Patricia: Jaaaa, jag älskar den!

Hoppas att du fortfarande trivs med din. Så himla glad att den såldes tilljust dig. :)

2010-04-27 @ 22:24:03
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0