Marabou polka, päron daim & nya Fun light

Slår ihop tre recensioner i detta inlägg. Så håll till godo nu, mina likasinnade sockerråttor! ;)

Fun Light: wild strawberry & watermelon
Såå jäkla god! Den smakar verkligen smultron. Vattenmelonen känner jag dock ingenting av. Men denna känns somrigt fräsh till smaken. Själv så dricker jag den flera gånger om dagen. Mums!

               
                 Betyg:  av 5 möjliga

 

Marabou polka är god men gör mig ändå lite besviken. Vet dock inte riktigt vad besvikelsen beror på. Chokladen skulle kanske kunnat innehålla lite mera bitar av polkagrisar så den smakade något mer. Men som sagt god ändå.

Betyg:  av 5 möjliga

 

Daim summer dream smakar mint och svagt päron. Jag vet ni hör ju själva hur smakkombon låter. Det är likaså här som med föregående recension. Den är god men ändå är det något som fattas. Här är det dock ganska lätt att räkna ut att inget slår daimorginalet därför framstår alla limited edition somganska slätstrukna...

Betyg:  av 5 möjliga

 

                


                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Johan Karlsson

En kort och koncis recension. Blev lite sugen på socker där :) Däremot tycker jag att mint och päron lät nice. :)

2010-04-28 @ 14:11:31
URL: http://txtrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0