Marabou passion

Igår så slog jag till på en chokladkaka. Jag hittade nämligen säsongsnyheten Marabou passion (limited edition) i godishyllan.
Kan ju säga att jag blev positivt överaskad. Den var supergod. Len, söt choklad som möter syrliga bitar av passionsfrukt. Mums! Chillin däremot känner jag ingen smak av(!?) Denna kaka kommer jag definitivt köpa flera gånger. Antagligen när jag har käkat upp denna. Typ imorgon då... ;)

                 


Betyg:  av 5 möjliga

                                      

                        /sara




Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gillade den inte alls. Jag tog en enda ruta o det räckte. Alldeles för sliskig för min smak. Tacka vet jag degistive eller mint :)

2010-04-25 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0