Kärlek <3

Allt för länge sedan jag körde en lista så här kommer en liten lista om kärlek.



Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Göra och göra. Antagligen bli väldigt sårad vilket jag skulle visa genom att bli vansinnigt arg. Vi stannar där innan det börjar hoppa grodor ang hur jag skulle visa min ilska...

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
2,5 ;)

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Det är väl klart! Alla tjejer har väl sedan barnsben drömt om ett riktigt prinsessbröllop.

Blir du lätt kär?
Nej. Men trillar jag dit, så gör jag det ordentligt! ;)

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Jag faller för snyggon, haha. Nej, skämt och sido. En intressant personlighet, hur han för sig i sociala sammanhang och huvudet på skaft. Grrrr

Vad är det mest avtändande du vet?
Dryga killar som spelar på sitt utseende och har noll bakom pannbenet.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Jag tyckte nog att det var viktigare förut. Nu blir jag nästan dagligen påmind om att det är mindre viktigt. <3 Men lite gemensamma intressen är ju trevligt.

Hur länge varar dina förhållanden?
Mitt längsta hittills varade i lite över 5 år.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, tyvärr. Det finns nog ingen värre känsla. :(

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Svårt att bara välja en sak men jag gillar ju vardagsromantik typ: hålla upp dörrar, frukost på sängen, blommor, vardagspresenter osv. :)

Hur raggar du?
Inte alls.

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Långa, slanka killar som ser propra ut.

Beskriv en perfekt första dejt:
Jag var på den perfekta dejten för ett par år sedan. Vigick på stan och handlade julklappar ihop, lunchade sedan gick vi hem till honom drack glögg, käkade lussekatter och lyssnade på musik. Avslappnat och bra.

Vem var din första kärlek?
Han hette Henrik.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Helt okej om det känns rätt för båda parterna.

Vad tycker du om one night stands?
Samma svar som ovanstående. Just not my cup of tea. ;)

Hur är du som flickvän?
Mardröm; klängig, tjatig, bitchig, svartsjuk och grälsjuk.



                                      /sara


Kommentarer
Postat av: eli

Hej, ska du göra något kul på Valborg? :)

2010-04-30 @ 00:52:28
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha! Gillade svaret på sista frågan..

2010-05-02 @ 16:25:10
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Ida

ALLA vill alls inte gifta sig

2010-05-02 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0