I dag är det synd om mig!

Fy fan va ont jag har i halsen rent ut sagt. Tur datorn inte ber mig prata för det är sjukt jobbigt.
Har även åkt på feber så blir att ligga i sängen hela dagen, eller måste bort till apoteket och hämta värktabletter men annars så.
Detta är så jävla dåligt tajmat bara, för jag ska ju vara på valborgsfest hos systrarna pricken i morgonkväll och som det känns nu kommer det blir svårt.
Tur man har svärfar där ute i närheten så man bara kan gå hem dit och sova om det skulle bli för jobbigt. Men vi får se, håller tummarna för att jag i alla fall ska orka med att äta och titta på brasan.

Stod och bakade äpplepaj i går förresten, det är ju inte lite typiskt att äpplena ska bli dåliga och behöva användas just då. Jag hade verkligen hoppas på att få äta den i dag, men så lär det inte bli.
Nu ska jag dra täcket över huvudet ett tag.


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0