Full rulle!

Idag så har det verkligen varit full rulle! Direkt efter min brunch så gick jag ned på stan för att ta hand om några bankärenden. Därefter så blev det ett besök hemma hos min barndomsvän Johan och hans sambo. Var ju tvungen att inspektera deras "nya" lya. Så himla fin! Jag har paxat den om de skulle få för sig att flytta därifrån. En sekelskifts lgh med 2 st kakelugnar, stor klädkammare belägen mitt i city. Det kan ju knappast bli mycket bättre än så.
Senare på eftermiddagen så var det dags för shopping med tillhörande (obligatoriskt) intag av mat, tillsammans med Fia och Liam. Den enda av oss som fick något gjort var Liam. Han slog på stort inne på H&M. ;)
Sedan var det dags att hämta upp ett mycket, mycket efterlängtat paket. Ni kan väl knappast gissa vad det innehöll. (Visar upp det senare i vilket fall.)
Slutligen så var det väl tänkt att jag skulle pallra mig iväg för att spana in invigningen av den nya shoppinggallerian i Hageby men krafterna tog slut så nu avslutar jag ist kvällen iklädd mysbyxor, klämmandes på mitt nyaste inköp. ;)

                
            Jag käkade en helt okej "blandsallad" i samband med shoppingen.
               
                 Gullungen Liam
                 
            Finaste, underbaraste Fia. Guuud vad jag ser fram emot 8:e maj! ;)


                                          /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0