Första dagen och nu ledigt!!!

Så där då var den första dagen klar. Det kortaste arbetspasset på evigheter är nu avklarat och efter det blev det en sväng och handla hem lite mat till helgen.
Väl hemma så hittade jag en tom hundgård, men efter så där 45 minuter kom en bött och skitig Kapten och traskade på gården.
När vi båda väl var hemma så satte vi igång med lite förberedelser inför nästa lördag....


Nu ska jag ta och laga lite mat här straxt. Men först måste jag nog prova en till bulle.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Sabina

MUMS

2010-04-01 @ 16:29:45
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Mamma

Dom ser jag fram emot att få smaka men kan ju ta en redan på torsdag då jag hälsar på Jansson.

2010-04-02 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0