Dagens

Så trött, så trött, sååå trött. Första lediga halvdagen efter helgen. Det är så stressande med allt man ska och vill hinna med när man väl är ledig. Jag har haft fullt upp idag från det att jag slog upp mina bruna. Började dagen med att springa ner på stan och sätta sprättpå lite pengar. Var tvungen att fylla på lite smink och hygienartiklar som tagit slut. Fick av okänd anledning ett shoppingbidrag av pappa i helgen. Jag antar att han tyckte att jag shoppat lite för lite den senaste tiden eller något sådant, haha. ;)
Därefter så träffade jag några kompisar på kvällen för lite skvaller. Alltid trevligt!

Nu så blir det bingen! Har nämligen minst lika mycket att hinna med imorgon. Jag ska tvätta, har bokat den tidiga tvättstugetiden. :/ Frisörbesök=efterlängtat som alltid! :) Ev spana in den nya shoppinggallerian i hageby. $$$

God natt på er! <3

Här har ni dagens trötta osminkade look:

               
                   kofta: åhlens, tisha: nelly, jeans: hm, väska: miu miu


                                    /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0