Dagens

Tänkte för en gångs skull bjuda er på en dagens manliga outfit:

              
Fråga mig inte vad Philip har på sig för det har jag ingen aning om. Poängen med detta inlägg var väl först och främst att poängtera hur jäkla snyggt det är med koftor, även på killar. Jag tror även att Philip har förstått det nu...eller iaf att jag tycker att det är döööschnyggt! (Haha, och nej han var inte överlycklig över att jag skulle envisas med att blogga om detta eftersom han inte var tillfixad i håret(!!!) ;) )          

För övrigt så har vi hunnit med en sväng på stan med tillhörande lunch! Lördagsmys! <3


                                           /sara   

Kommentarer
Postat av: Patricia

Håller med dig där, tycker att alla passar i kofta/cardigan.. Himla snyggt!



Hoppas att ni hade en trevlig helg :)

2010-04-18 @ 12:50:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0