Yes fotboll på annan tv.

I kväll vankas det fotboll på tvn, inte hos mig dock för den här gången åker han bort för att se det.
Så mer tv till mig. Fast o andra sidan tänkte ju jag passa på att åka till mamma då i stället och prata av mig lite och bli bjuden på raggmunk. Så tvn här får vila i alla fall till jag kommer hem och vem när, för jag ska äta mat, snacka skit och fundera över hur vissa människor tänker.

Jag har inte ord och får med största sannolikhet inte säga något, men hur lågt sjunker man som människa? Jag vet inte hur tankarna i huvudet på vissa fungerar men det som hänt är absolut under inga omständigheter okej, det kan komma att leda till att personer blir totalt sönder inom sig. Va det verkligen värt det?

Man kan tycka olika om saker och man kan tycka mindre om folk men det finns väl för FAN en gräns för hur lågt man får skjunka.
Hoppas verkligen inte att någon av dom jag litar på och håller av är inblandade i detta, kan inte och får inte säga mera men mår skit just nu och detta kommer kanske påverka både blogg och privatliv en tid framöver så ni vet.


Och som om denna dag inte hade nog med bekymmer för mig så blir ingen av klänningarna som anlände i fredags gala klänning så ni får se dom inom kort.
Men vad ska prinsessan nu ha på sig på den stora dagen?

/Malin - Glädje kan snabbt bli sorg och chock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0