Stackar Mr O.....

Eller inte, man väljer väl flickvän själv?
Jag har då inte tvingat honom att stanna, jag är jag och thats it!
Värsta för er är att han älskar det, han förstår bara inte alltid vad det blir för konsekvenser av hans handlande förrän det är försent.

Postat av: Majsan

Men ska hela världen kretsa efter vad du vill då eller? Klart karln ska få se fotboll och klart du ska anpassa dig efter dit jobb, det är ju det du får betalt för.

2009-09-17 @ 11:28:45
Postat av: Majsan

Svar: Ja, faktiskt.. han har ju också intressen som han har lika mycket rätt till som dig. Och är han så hunsad att du får bestämma allt så tycker jag faktiskt synd om honom.

2009-09-17 @ 11:33:43


Postat av: Helena

Håller verkligen med! Man har ett jobb för att få pengar å man får pengar för att överleva här i världen. Men ska man ha ett jobb där man får göra som man vill å skapa sina egna regler så får man starta eget. Välkommen till vuxenlivet!

2009-09-17 @ 11:31:49


Vad det gäller jobbet tjejer så visst gör jag det för pengarna, skulle aldrig slita mig upp och i väg om det inte vore för den där väskan, de där skorna, smyckena eller kläderna som pengarna faktiskt ska sponsra.
Men hur länge jag kommer behöva det beror helt på hur mycket fotboll, ishockey eller annan sport ni anser karln här hemma ska få se, för ju mer tv tid till honom destomer presenter och uppvaktning efteråt till mig.


/Malin - Love me or hate me, I love me anyway!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha ja vad säger man...?

2009-09-17 @ 11:49:57
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Gnistan

Helt rätt Malin varför ska bara dom få bestämma va som ska ses på tv:n.

2009-09-17 @ 11:55:14
Postat av: Kajsa

Men gud! Väx upp människa..! Allt kan inte kretsa kring en själv å ja du har visserligen rätt i att din kära kille valt skälv att vara med dig. Men om du ska gå genom livet i tron att du är nummer ett precis HELA tiden å bli sur å tjura som en småunge när du inte får din vilja igenom, så kommer du stå ensam till slut. Håll hårt i Mr O men stryp honom inte!

2009-09-18 @ 08:35:37
Postat av: Kimiz

Gör som vi, ha tviillingkort. En ligger i sovrummet och en i vardagsrummet ;) Vi bråkar mycket mindre nu haha!!!

2009-09-18 @ 10:05:11
Postat av: Majsan

Nu menade jag ju inte att bara hon skulle bestämma heller.. men även han måste få sin rättighet att se det han vill och inte bara behöva anpassa sig efter hennes behov.

2009-09-18 @ 12:56:23
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0