planering, planering, planering

Det var löning idag...och gissa vad!? Min är typ redan slut. Jo, det är sant. Med en urusel semesterlön i kombination med tusentals räkningar och ett kommande tandläkarbesök i början av nästa vecka så blir det lätt så. Så nu gäller det att planera så jag slipper nalla från sparkontot denna månad för det gör mig deprimerad om något. Med lite planering kan det kanske gå.(?)
 Denna helg jobbar jag. Så inget spederande de närmaste dagarna alltså, nästa vecka så bär det av till skåne och sällskapet där flyr galleriorna som pesten. Och veckan därpå så får jag helt enkelt isolera mig i hemmet börja knyppla eller något annat som håller mig sysselsatt och på lååååångt avstånd ifrån butiker och webshops.

Med andra ord så behöver jag gratis underhållning i en månad! 

               
                        bild

                                           /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0