Ni som inte ska gå!

Nu vill jag ha tips, det måste vara från ställen med snabba leveranser eller affärer i Norrköping.

Jag har verkligen fått panik nu och har verkligen ingen aning om vilken klänning som ska få följa med på blogawards. Jag har beställt hem 3 stycken men ingen känns så pass WOW att bloggalan är rätt tillfälle för dom.
Vad gör jag? Nästan alla ställen har allt för långa leveranser för att jag ska vara garanterad en klänning innan 17 oktober. Mitt sista hopp ligger på Köpenhamn nästa helg men det är ju ingen garanti så snälla har ni tips på grymma klänningar som passar en kräsen prinsessa så hör av er.
Här eller på mailen [email protected].

Tack på förhand

/Malin

Kommentarer
Postat av: Majsan

Skulle väl vara om du kikar i Illum eller Magasin. Annars finns det ju riktigt mycket trevliga butiker i Köpenhamn. Men det beror ju lite på hur kräsen man är också.

2009-09-25 @ 08:50:47
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Majsan

Fortsätter du förbi illum så har de alla märkesbutikerna, Nørgaard på strøget har nog lite också.. lite speciella kläder. Annars kan du dra ut till Lyngby och gå runt lite. Dit kommer man lättast med S-tog B mot Holte eller E mot Hillerød. Happy Hunting :)

2009-09-25 @ 18:13:52
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0