Ni måste tycka synd om mamma med...

En tanke slog mig!

Det är inte okej att ligga i sängen och se på tv för att pojkvännen sett på fotboll när man vill se ett annat program.

Men det är helt okej att ens mamma kommer och lagar mat ? Hon har gjort det två gånger bara på denna vecka med, förstår ni hur bortskämd jag är!


När jag ändå tänker på andra än mig själv vill jag bara tacka Mr O för att han är rik så jag äntligen efter 7 års slitande på jobb hit och dit blev välkomnad till vuxenvärlden!

/Malin - Du blir vuxen när din partner blir rik!



Kommentarer
Postat av: irmali

:p fin bild

2009-09-18 @ 16:55:58
URL: http://irmalii.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag blir aldrig vuxen :-P

... men grattis till dig

2009-09-18 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0