Jag spanar in de nominerade...

Jag sitter och äter isterband med dillstuvadpotatis, spanar in de bloggar som blivit nominerade till en award av veckorevyn. Vissa bättre än andra. Jag har redan några favoriter. En som hittills har gått förbi mig helt är underbart roliga knivlisa. Hur har jag kunnat missa den bloggen!?
Sjukt roligt! Och en förbannad tur att jag inte har en kacklig mage. ;)
Ett stort lycka till, till knivlisa på blog awards!

               
               Dagens lunch: dillstuvadpotatis, isterband samt knivlisas kräkhistorier

                                    
                                           /sara

 


Kommentarer
Postat av: knivlisa

Åh tack snälla söta. Vad glad jag blev! (googlade mig själv hehehe)

2009-09-15 @ 18:18:28
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0