Jag har legat med Greg...

Jag har legat med Greg Behrendt-boken "Dumpa honom! Han vill faktiskt inte ha dig." en stund nu på kvällen. Jag måste nog ta-mej-tusan snart geniförklara den mannen. Vilken kille! Tyvärr så blev det bara en snabbis-läsning för nu så skall jag kasta mig in i duschen. Sedan så åker hårinpackningen, ansiktsmasken, nagellacket och glassen fram till thrillern "The forgotten" Söndagslyx för hela slanten med andra ord! :)

                

                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad tycker du om sällskapsspel, roligt?

Söndagslyx är skönt, mer sånt :-) Nyfiken på om filmen är bra också, jag har inte sett den (än)

2009-09-13 @ 23:47:27
Postat av: Parre

Snygg bild!

2009-09-16 @ 15:16:49
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0