Jag är svinsjuk!

Jag är svinsjuk!
...eller riktigt så illa är det väl kanske inte, ändå tillräckligt sjuk för att bli så illa tvungen att ställa in Stockholms-trippen. Jag trodde verkligen att jag hade klarat mig undan med hälsan i behåll den här veckan men så fick jag snällt ansluta mig till den skara som anses vara sjuka på jobbet. (typ hälften)

Med andra ord kvällens status: feber, ont i ryggen och uttråkad. Inte ens mina päron ville sätta sina fötter här, då jag berättade om mina symtom.

                 
                  Och jag som har varit så flitig användare med handspriten...

                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ajdå, låter tråkigt :-/ Hoppas du mår bättre snart!

Bara att ringa om du vill att jag ska titta över o pyssla om dig lite

2009-09-03 @ 20:55:09
Postat av: Malin

Jag blir nervös, slog det så snabbt på dig får vi verkligen hålla tummarna för att jag inte vaknar lika sjuk i morgon.

Jag vill helst slippa att grymta som ett svin ;)

Krya på dig sötnos!

2009-09-03 @ 21:04:54
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Krya på dig! Kram

2009-09-04 @ 13:03:26
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0