Hemleverans

Idag så har jag fått hemleverans av mat. Mamma och pappa var här nu på kvällen och lämnade lite mat bla färska kantareller (rensade) och ägg stora nog att vara strutsägg. Så nu blir det äggröra med kantareller och mozarellaost innan jag kryper tillbaka till sängen igen. Energinivån ligger typ nere vid fotknölarna. :/

           
               
                Tanken var från början att det skulle bli omelett men jag är för
                jäkla dålig på att "vända" så det blev äggröra ist... ;)

PS.
Ett STORT tack till Daniel som ringde nyss och erbjöd sig att sticka iväg och handla åt världens ynkligaste sjukling. Alla borde få ha sådana snälla och omtänksamma kompisar.

                                           /sara

 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så lite så, skulle ju ändå handla till mig själv :-)

Tack för inspirationen förresten, tror jag ska fixa lite omelett nu!

2009-09-04 @ 20:10:36
Postat av: Patricia

Ja eller hur - jag förstår inte hur man ens kan göra en omelett utan att den går sönder, har aldrig lýckats fått en perfekt sådan. Man måste nog ha en riktigt liten stekpanna i så fall

2009-09-06 @ 16:05:35
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0