Film tajm.

Det är ju tur man inte lever med svt 1, 2 & 24, tv4 & 6 och barn och kunskapskanalen. Då hade jag gått under varje gång jag varit sjuk.

Ne här har vi allt i från fotbollskanaler i mängder, fordonskanaler, danska och norska kanaler, vanliga svenska kanaler och en massa film kanaler.
Inte är det trots detta alltid något bra att se, ne kanalerna har sina dåliga stunder men nu om så där 9 minuter börjar i alla fall en film som verkar se värd.


Bild lånad här!

Filmen är en drama från 2009, med bland annat mannen ni ser på bilden Tom Selleck och Kathy Baker.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag tyckte den va bra :D passa mig perfekt :P

2009-09-09 @ 16:36:07
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0