Bayswater, baby

Nae, det blev ingen Alexander Wang väska som nästa väskköp utan ännu en mulberry bayswater. jag har ju en ljusrosa sedan tidigare. Och därför så vet jag ju sedan tidigare att dessa är av bästa kvalitet och framför allt snyggt tidlösa i modellen.
Jag älskar den gröna färgen och det mörkbruna mockafodret inuti. Dock så får jag nog vara väldigt försiktig med den eftersom mocka är ganska ömtåligt matrial. :O

Det ända felet som jag kan komma på med den är att den kostar 2000 kr mindre på hemsidan än vad den gjorde i den fysiska butiken. Men enligt butikschefen så tillkommer då ist tull, moms och fraktavgifter(!?) Vilket jag tvivlar på att det gör så att summan skjuter i höjden med 2000 spänn. Mulberry är ju ett brittiskt företag viket betyder att det inte tillkommer någon tullavgift. Moms ska tydligen inte heller tillkomma enligt min kompis utan det skall bara vara frakten som tillkommer...och den lär ju knappast kosta 2000 kr!
Hursom helst så är jag ändå supernöjd trots det överbetalade priset!

              

              

              

                                           /sara


Kommentarer
Postat av: nadja

gud så snygg vad fick du ge för den?

2009-09-22 @ 09:19:40
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: sara

Nadja: straxt under 10000 kr fick jag hosta upp för godbiten. :)

2009-09-22 @ 12:29:20
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

OH haha då kanske jag kan fråga dig ifall den har en tendens att se hängig och dassig ut ifall man inte fyller ut den? :)

2009-11-22 @ 20:17:50
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0