accentfärger

Jag håller på med en grande garderobsrensning. Och nu ryker verkligen allt möjligt. Jag har bla efter noga övervägande beslutat att sälja både min 11000 kr väska från Marc Jacobs, min fina Louis vuitton, kläder från hm trend mm. Anledning: Jag är skittrött på min nuvarande garderob. Jag finner den för tillfället väldigt oinspirerande och färglös. Så går det som planerat, så kommer jag nu till hösten att boosta den med en hel del accentfärger: grönt, (min favoritfärg alla kategorier: på godis, kläder etc) lila, kornblått och kanske ett och annat rött plagg. (om jag känner mig tillräckligt modig...)

Påfyllning på bloppisen inom en snar framtid alltså...

                                  
                                  ursnygga jeans för den modige...

                                        /sara

 


Kommentarer
Postat av: Ani

snygga jeans :)

2009-09-15 @ 19:47:45
URL: http://aramian.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ooh, gilla grönt! Min blogg går i grönt :-D

Skulle vilja se dig i ett par såna jeans nån gång, nyfiken om du är så modig :-P (det är inte jag iaf...)

2009-09-15 @ 20:59:22
Postat av: Patricia

Åh, en bloppis det ser jag framemot, kan nog inte ha dina kläder efetrsom att jag antagligen är mycket större än dig (174cm) men jag älskar dina väskor :)

2009-09-16 @ 15:13:02
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0