Tyskland väntar...

Hej där hemma. Nu är det snart dags för den sista danska frukosten.
Det får bli mackor med choklad eller sylt. Riktigt gott, speciellt med choklad med kanske bör undvika det efter chokladmouseen jag fick till efterrätt i går.

Om två timmar är vi ute på vägen i alla fall, då bär det av till resans sista anhalt Calles. Sen blir det hem med en bil full lastad.

Måste säga att jag haft riktigt trevligt, trots att det bara var min "jobbiga" storebror vi hälsade på.
Men goda skratt har man ju fått även om det bara är för att dom och till och med bror min låter så roligt när dom pratar.
Vi ska inte prata om dom roliga orden jag lärt mig, så nu blir det inget mera Rosa hos mig till exempel. Utan vi kommer köra på "lyseröd" (Ursäkta stavningen men det har inte gått så långt att jag lärt mig skriva danska bokstäver i alla fall)


Den här krabaten ska jag ju hämta hem på vägen med.
Saknar min lilla hårboll.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0