teknikens under

Jaha, här sitter jag och suckar över tekniken`s under, med andra ord min nya kamera som jag slog till på igår. En dyr liten makapär som kostade mig åtskilliga tusenlappar. Vilket har slagit mig att ju dyrare tekniska prylar man köper destå krångligare är de att förstå sig på. Har jag inte rätt? Den lille jäkeln vägrar ju att göra som jag vill. Med facit i handen så kanske jag skulle tagit nybörjar-kameran för 400 kr och därmed fått min vilja igenom direkt, ist för en bråkig kamera med extra allt, inklusive en egen vilja. Suck!

               
                

                                          /sara

 


Kommentarer
Postat av: Parre

Men åh så bra bilder du ska få med den där, bilder som man inte kan få med en 400-kronors kamera!



Bara du lär dig så kommer det vara värt det, men det var väl just det att komma på hur.. ;)

2009-10-14 @ 15:03:24
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0