Tack finaste!

Ja, förutom en ganska brutal vaccinering så har jag hunnit med en lunch samt lite shopping ihop med Fia och baby Liam idag. Och jag kan ju säga att jag verkligen behövde detta. Och nu menar jag dock inte bara lättandet på shoppingspärren utan en rejäl tjejdag med Fia. Jag har öst ur mig all skit som jag burit på, vilket kändes förvånansvärt bra. Jag är fruktansvärt tacksam över att ha en Fia som vän. Troligen världens bästa lyssnare. Tack finaste! (och du baby, lunchroadtrips borde vi bjuda allmänheten på oftare. Nästa gång så gör vi youtubeklipp av det hela. ;) )

                
                

                                           
                                            /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0