Sol och vind

Hej där, då var man äntligen ur sängen. Klockan har tyckt att jag ska gå upp sedan 8.30 men kroppen ville något annat och snozzade på så mitt sinna kunde drömma vidare om hur jag stod i centrum och världen kretsade runt mig.
Jag fick allt jag ville ha och jag mådde perfekt, livet kunde inte bli bättre. Och bäst av allt är ju att det är lite så mitt liv är. Jag vill alltid stå i centrum, alla ska tänka på mig i första hand och så vidare.
Så vi får väl se det enda som måste ändras i verkligheten är att jag ska kunna få allt jag vill ha, jag ska inte behöva jobba inom denna skit Kommun för att kunna köpa mig det jag vill ha.
Tråkigt att man ska till jobbet så man inte kunde snoza vidare och fortsätta drömma.

Kapten verkar också drömma något härligt, han ligger och springer i luften och voffsar lite tyst och sött.

Nu blir det frukost här så man kommer i gång för som det känns nu har jag ingen energi alls till att sitta i personalmöte och sedan jobba hela kvällen. Tur att vädret är vackert i alla fall, även om det blåser en hel del där ute.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0