så hösttrött...

Igår så gick vi på nytt schema på jobbet. Mina arbetspass ligger nu på så vis att jag har helledigt (fre, lör, sön) varannan helg ist för att småjobba varje helg. Det ska bli kanonskönt! Lite övriga ändringar är mera sammarbeten i huset så man skulle väl kunna säga att jag får träffa flera arbetskamrater. Med andra ord så tror jag att dessa ändringar kan bli riktigt, riktigt bra. :)
Nu gäller det bara att få bukt med (höst)tröttheten. Jag har rotat fram mina järntabletter ur medicinskåpet. Jag brukar köra en veckas kur med jämna mellanrum. Och så berrocan. NU kör vi!

                

                                            /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0