Jag gillar`t (vardagen)

Jag har drabbats av någon slags ofrivillig bloggtorka. Egentligen så vet jag ju vad den beror på men strunt samma...
Jag är hemkommen från ett par glamourfyllda dagar i huvudstaden och tycker faktiskt (tro det eller ej) att det är ganska skönt att vara tillbaka i vardagen. Missuppfatta mig inte nu. Jag älskar att bli bjuden på glammiga evenemang men kan tycka att det är vansinnigt skönt att komma hem igen till enkla saker som att: ligga i sängen och ta igen förlorad sömn, hasa runt osminkad i omatchande myskläder, ja tom att gå till jobbet och snacka skit med arbetskompisarna.
Se därja, fick ju ihop ett litet inlägg trots bloggtorkan. ;)

                
                 Haha, snyggt: lagom som bilden togs så lyckades jag få in
                 en oböjd ögonfrans i ögat.


Ps: Jag kommer inom en snar framtid betygsätta hotellet som vi bodde på i helgen.
                                             

                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hade varit kul att se bild på dig i din galaoutfit också :)

Det är lätt att uppskatta vardagens "skit" om man skämmer bort sig ibland ;)

2009-10-19 @ 21:52:09
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: sara

Majsan: jag tog en outfitbild men den verkar liksom försvunnit på ngt konstigt vänster antingen raderad av misstag eller så ligger den ngnstans på datorn...Men jag ska försöka leta upp ngn bild så man ser vad jag hade på mig. ;)

2009-10-20 @ 10:49:36
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0