Fredag...

Jag är ledig! Vad kan vara bättre än det?
Ska snart försöka ta mig upp ur sängen och börja packa för i eftermiddag bär det av ner till Danmark för att hälsa på storebror och hans tjej.
Han ringde mig i går med inköpslistan
"Köp med 2,2kg Arla hushållsost, 3 st påsar Polly (röda) och 2 påsar Ahlgrensbilar." Dom har det inte lätt i Danmark som får leva utan Polly som är så otroligt gott.

Ska försöka fota inköpen från IKEA med så ni ska kunna få se dom inom en snar framtid, men lovar inte att jag hinner innan det bär av neråt i eftermiddag.


Tre av mina övriga syskon.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Roger ser ut att trivas med sina systrar.

2009-10-02 @ 09:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0