För er som inte behöver spara

Löning i fredags och snart ska det betalas räkningar, efter det så ska den största delen av det lilla som blir kvar över på sparkontot. Inte för att jag egentligen behöver spara men julsemestern kommer kräva en hel hög med pengar så tänker faktiskt försöka hålla i pengarna lite nu den sista tiden från till avresa.
Det kommer med all säkerhet att bli en hel del shopping under jul och på det ska det ju köpas julklappar med till dom runt omkring mig som varit lite extra snälla.

Men till er som kanske inte ska shoppa loss under semester vid jul eller som kanske har så mycket pengar att det inte spelar någon roll om ni handlar för tusenlappar efter tusenlappar varje vecka så har jag nu tittat in på Halens webshop och hittat en hel del partykläder som kan liva upp utekvällarna dessa tråkiga hösttider.

Här är två av mina favoriter i butiken just nu.



/Malin

Kommentarer
Postat av: maddie

Wow den aprikosa klänningen va riktigt nice! Den får jag kolla in lite närmare :)

2009-10-26 @ 15:40:29
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Classy

Skönt! Sjukt snygga klänningar föresten! :)

2009-10-26 @ 15:49:13
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0