Fix och trix

Här håller det på att förberedas för fullt. Om 2 timmar ska jag vara i stan för att plocka upp lilla syster. Sen bär det av på kalas.
Det värsta är att jag inte ens bestämt vad jag ska ha för klänning ännu utan jag står i valet och kvalet mellan en som jag spontan handlade i dag och en som inhandlades i Stockholm.
Beroende på vilken av dom jag ska ta kommer nästa problem. Vilka skor? Dom rosa eller dom svarta, eller kanske några helt andra?
Sen ska det väljas väska med och där står valet mellan så många som 4 stycken. Fan va livet är jobbigt när man ska vara fin. Hur ska detta sluta?

Ska också i detta inlägg tillägga att jag sover hos svärfar i natt och att datorn får stanna hemma då jag har så mycket annat med mig.
Så uppdatering från min sida (vi får hoppas på Sara under tiden) kommer först i morgon någon gång när någon av oss är körbara.


Trevlig lördagkväll och hallowen på er!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0