Du är en idiot...!

Den uppmärksamme har kanske märkt att jag har plockat bort gårdagen`s bloppis-inlägg med mina designerväskor. Det kändes konstigt att lägga ut mina älsklingar till försäljning. Det gjorde det verkligen...och jag var med största sannolikhet inte redo att skiljas från dem. Men vad som krävdes för att ta tillbaka inlägget var en hel del grubblande samt ett sms: Du är en idiot om du säljer dina designerväskor! Var stolt över dem ist!
Så efter mycket grubblande så stannar de.

Och beslut nr 2: Jakten på nästa väska börjar. En beige chanel eller en stor modell av den svarta 2.55:an ligger pyrt till!

               

                                      /sara
                 


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

underbar lv väska :D

2009-10-06 @ 12:55:29
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0