Dags för lite lördagsaction!

Nu klättrar jag snart på väggarna. Min lediga lördag har hittills bestått av: bloggat 2 gånger, (detta blir det tredje inlägget) ätit frukost bestående av avslagen cola och torra knäckemackor samt en tupplur på 2 timmar. Så nu tycker jag gott att det är dags för lite lördags action! jag har slängt ihop några scones eftersom jag håller på att dö av hunger. Nu får det bära eller brista, antingen så stannar maten kvar i magen eller så får jag stationera mig i badrummet ett tag efter intagen måltid. Lite lördagsaction med andra ord. Spänningen är olidlig.

                

                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ooh, jag fixade scones i förrgår, gottigt (hoppas de tar sig förbi magen ok)

Om det är nån tröst så har du sluppit att gå ute i regnet för att handla iaf... Det var blött...

2009-10-03 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0