dagens

Äntligen måndag! Hur ofta säger man så egentligen? I mitt fall så har jag velat säga så sedan i lördags då jag befann mig mitt i min 31 arbetstimmar-helg. Lite surt att få bjuda Norrköpings kommun på en gratis timme dessutom. :/
Dagen har spenderats på stan, utan shopping. Tro det eller ej. ;) Nu så skall jag slänga mig i soffan och njuta av min lediga måndag! :)

Här har ni dagens:

                
                 cardigan:
melba, linne och stuprör: gina tricot


                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara

Du vet väl att du inte behöver bjuda kommunen på tid. Så här står det på intranätet:

Övergång från sommartid till vintertid

Den ytterligare timme, som fullgörs vid övergången från sommartid till vintertid, ska kompenseras med en timme i ledighet eller med fyllnadslön.



Även om det inte är mycket så är det ju lite tröst.

Ha det bra/Maud

2009-10-26 @ 21:55:32
Postat av: sara

Tack snälla Maud för att du tittade upp det! Guld värt! :)

2009-10-26 @ 23:56:16
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0