chokladpundare

Den här veckan har verkligen gått raketsnabbt. Det kändes som om det var igår kväll som jag kom hem från Stockholm...
Idag så är det min enda hellediga dag på veckan så jag har en hel del att göra. Hittills så har jag varit och kapat barret hos frissan samt handlat hem lite nödvändigheter till mitt tomma kylskåp. Till min stora förtjusning så hittade jag marabou`s nya chokladkaka "vinter" i affären. Den har jag letat som en galning efter. Jag skickade tom ut mina stackars föräldrar på godisjakt efter den då jag låg magsjuk för några veckor sedan. Snacka om att vara chokladpundare. Jag lovar att ge er en smakrecension inom kort.

                
                  Nyaste solo fick följ med hem också.

                
                 ...passande nog så ska den smaka pepparkaka(!?)

 


Kommentarer
Postat av: Majsan

Den ser god ut, men innehåller garanterat nötter... brukar var så när det kommer nått nytt.

2009-10-23 @ 15:27:01
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0