bra och dåligt

Jag var och hämtade ut 2 st paket på posten tidigare på kvällen. Det ena (hm) får tyvärr skickas tillbaka. Jag hade verkligen hoppats på att jeansen skulle passa. Jag är nämligen i desperat behov av ett par ljusa jeans som inte är i modell stuprör. Jag är dödstrött på stuprörsjeans. Det spelar ingen roll vad modeexperterna säger, alla passar faktiskt inte i dem. Men å andra sidan så kan jag ju pusta ut då jag inbillade mig att jag gått upp en jeansstorlek. Men inte då, puh! ;) Det ända positiva med returen av jeansen.
I paket nr 2 så låg en efterlängtad klänning. Den är så fin, så fin! Visar upp den i sin helhet vid ett senare tillfälle.

                 
                 En fråga till hm: Om man vill handla era jeans och drar mindre än
                 strl 26. Ska man behöva handla på barnavdelningen då?

                 
                 Har sökt med ljus och lykta efter denna klänning och nu så är den
                 äntligen min. :)

                                            /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0