ännu en gårdagens

Här kommer ännu en gårdagens.
Malin berättade nyligen att det finns en hel del folk som stör sig på mitt outfit-posande. Så ni får väl titta bort eller något nu. ;)

...Själv så ser jag det som en smart grej, min grej:

*
Min signaturpose, långt ifrån alla som har en sådan.

* Det sparar en förbaskat massa tid: Ist  för att ta om outfitbilden pga av konstiga miner etc, så går det oftast på första tagningen. Jag slipper dessutom att göra bilden ännu mera opersonlig genom att kapa huvudet på bild. Tid är pengar och där sparade jag in till minst en stockholmsweekend, haha ;)

* Att titta in i en blixtrande kamera i tid och otid är en garanterad migränutlösare. Ni som lider av regelbunden migrän borde veta att de värsta triggarna att sätta igång ett anfall är: starkt ljus, stress och hormonrubbningar.

Så nu vet ni det så slipper ni fråga Malin om mina poser som hon omöjligt skulle kunna veta var de kommer ifrån, för så väl känner hon mig inte. ;)


                
                 kofta:
åhlens, topp och leggins: gina tricot, väska: mulberry

                
                 Accessoarerna gick i grönt.


                                                /sara


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det en äkta mulberry?

2009-10-23 @ 14:10:00
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Love you ;)

2009-10-23 @ 14:26:21
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: sara

Jennie: klart det är en äkta mulberry. köpt på birger jarlsgatan i sthlm.



Malin: love u too <3

2009-10-23 @ 17:10:50
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0