Vi passar inte ihop!

Nu så har jag hämtat ut den nya datorn+det mobila bredbandet. På tiden eftersom mitt gamla bredband sagts upp och löper ut nu i veckan.
Jag upptäckte dock ganska fort att jag inte är någon fena på tekniska prylar men det var ju egentligen ingen nyhet. Vi passar helt enkelt inte ihop. Någon/något som jag däremot passar förträffligt ihop med är årets första lussekatter som jag köpte då jag hämtade min nya dator. Tror jag ska ta mig en kopp kaffe och årets första lussekatt innan jag gör mig iordning och sticker iväg för att möta upp Daniel.


                
                 min nya partner in crime

               
                  årets första kissekatter


                                    /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh lussekatter, gud så gott!

2009-11-09 @ 17:11:46
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0