Väntans tider...

Det finns så många saker att vänta på jämt och ständigt.
Jag väntar just nu på att maten ska bli färdig så jag kan få äta lite. Väntar även på att Kaptens grishjärta (ja vet det är lika vidrigt som det låter) ska koka färdigt så han kan få mat då jag var klantig nog att glömma bort djuraffären på vägen hem från IKEA.

Vad väntar jag mer på då? En hel del saker som kommer dröja längre tid. Men just i dag väntar jag även på att klockan ska bli 21.00 så jag kan få se Desperate Housewifes. Detta längtar jag något extra till på grund av att jag nu jobbat en hel del tisdagkvällar och missat minst 2 avsnitt på rad.

Nu ska jag hälla av pasta.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Väntans tider? En bebis på gång? ;D

2009-11-11 @ 10:28:06
Postat av: Malin

Kimiz: Haha ne inte är det något så stort, bara lite ledighet :)

2009-11-11 @ 17:06:04
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0