Rusk

Det var ju så fint med sol i fredag och i går, varför kunde det inte fortsätta vara så?
Nu vill man ju bara krypa ner och stanna under filten tills sommaren kommer. Eller ja för mig tills 17 december.

Annars är allt bara bra i alla fall, eller fick en chockerande fråga i går.
Mr O önskar gästblogga, tyvärr för honom kommer det aldrig hända för jag sa nej.
Varför kanske ni undar, jo för att ni behöver ju inte veta att jag kräver ring för över 50.000 som förlovningsring och då vill ni inte veta vad ring två ligger i för prisklass.
Att jag ska ha ett hus som kommer kosta mannen en förmögenhet.
Att han tycker ni karlar där ute som fortfarande är singlar ska förbli det så ni slipper bli ruinerade.

Oj nu gör det ju sak samma om han skulle gästbloggat för nu vet ni ju det där i alla fall. Men finns nog mer saker om mig som han kan hålla för sig själv i stället så svaret till honom är fortfarande NEJ!


Bild lånad här!

/Malin - Vi prinsessor kostar det ser ni väl på Viktoria?!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hmm.. måste faktiskt hålla med din sambo där. Hade jag kommit med det kravet till maken hade han skrattat mig rakt i ansiktet och svarat "den er god med dig".

2009-11-23 @ 22:49:29
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0