Mysigt..

Grått även igen och vem har lust att gå upp då? Inte jag i alla fall.
Men i dag måste jag, för ska in till jobbet om så där 2,5 timmar för att ha personalmöte. Vilket alltid slutar med lika många frågetecken som innan så känns rätt meningslöst.
Efter det så blir det jobb så inget kul att se fram emot alls. Detta påverkar ju att man inte hoppar ur sängen av glädje över att det är onsdag.
O andra sidan så kan man ju se det på lite längre sikt och då kan man se det så att det i dag på dagen är en månad kvar tills jag kliver av planet i ett varmare land.

Nu ska jag sätta lite fart med allt som ska göras innan jobbet.


Eller ne det får vänta vill ju inte väcka han som sover på mina fötter.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötnos :D

2009-11-19 @ 14:55:27
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0