Min (lediga)dag

Min (lediga) dag har jag spenderat ihop med Daniel. Vi startade med en långfika på ett av mina favoritcafèer; bagarstugan som ligger i kvarteret knäppingsborg, därefter så blev det shopping. Jag shoppade och Daniel agerade sällskap och bärhjälp.


               
               Min mumsiga smörgås. Daniel satsade på traditionella (tråkiga) scones.

               

                
             Trots att cafèet är hela tre våningar stort så lyckas det behålla mysfaktorn.

                
                 Dannyboy!


                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, jag ser bäst ut när jag tittar bort, eller? :-P



... det var inte lika mycket kött på sconesen, o jag fick god marmelad till :-D Tack för dagen :-)



2009-11-05 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0