Lättare att få tag på Jimmy än jag trodde...

Nästan allt jag kollat ut ur Jimmy Choo kollektionen fick jag tag i. Allt utan dom otroligt snygga stövlarna så är det någon som har dom i storlek 38 får ni gärna sälja dom till mig.

Vad jag beställde får ni först veta när jag får hem varorna. Dom första kommer nog redan om en vecka men de flesta produkterna får jag vänta på till v49.

För er som inte fått tag på något så var jag inne på HM.com nyss och det finns fortfarande en hel del produkter kvar. Främst i udda storlekar men även en del i dom vanligaste storlekarna.


/Malin


Kommentarer
Postat av: Majsan

Om du menar de där lårhöga stövlarna så finns de redan på Tradera i din storlek ;)

2009-11-16 @ 11:43:29
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0