Låga klackar...

Jag valde skor efter aktivitet i dag, hade jag bara tänkt göra ett snabb besök på IKEA och sedan sitta på stolen och fika resten av tiden hade valet varit självklart och blivit klackar.
Men eftersom jag vet hur dålig service det är på IKEAS personal så fick det bli låga klackar då både hylla och byrå skulle inhandlas.
Det blev dock en hel del till som kanske inte var bestämt men som på något sätt ändå behövdes.

Sen han jag bara ut ur helvetesaffären när jag kom på att jag glömde dom förbannade skohornen som mamma bad om så var ju bara att bege sig in igen efter lunchen.


Pasta med currykyckling fick det bli, vad inte den bästa men dög i alla fall för att hålla magen mätt ett par timmar.


Sällskapet var däremot perfekt.
Tack Frida för en härlig eftermiddag.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Du hade inte behövt hämta dom, men det var snällt av dig.

Puss o Kram

2009-11-11 @ 06:49:07
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0