Kunden har alltid rätt!

Kunden har alltid rätt! Okej då, kanske inte alltid men i detta fallet så hade faktiskt jag rätt.
Som många av er redan vet så har jag haft stora problem med mitt NYA mobila bredband från 3. Det hela började så pass bra att jag inte ens fick igång det. Så jag gick tillbaka till 3-butiken och berättade vad felet var. Ist för att bara ge mig ett nytt så plockade de in det och bad mig komma tillbaka. När jag igår hämtade ut mitt "lagade" bredband men likt förbannat så funkade det inte då heller. Så det blev en vända till till 3-butiken. Där tar de mitt bredband och försvinner in med det till "endast-personal-tillträde-rummet" Efter en stund så kommer de ut och berättar att det visst fungerar.

Jag: Okej, kan du visa att det funkar, så slipper jag komma tillbaka en tredje gång.

3-killen: Men det funkar nu...

Jag: Men jag vill se!

Som den tjatiga kunden jag är så fick jag viljan igenom. Och gissa vad. Det funkade INTE alls. Vilket 3-killen givetvis tyckte var mycket märkligt(!?) Så åter igen tog de in det på "lagning" över natten.
Idag när jag ska hämta skiten för tredje gången så säger de lite generat att det är något fel på bredbandet men de kan inte riktigt komma på vad. Så med andra ord så fick de snällt ge mig ett helt nytt som jag bad om vid första försöket. *suck*


               

               


                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken utroligt dålig service, men härligt att du stod på dig!

2009-11-12 @ 19:22:15
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Daniel

De säger att det fungerar flera gånger, men sen ändrar de sig när de plötsligt märker att de hade fel... men först efter att du fått säga till dem :-/



Det nya du fick, fungerar det bra då? :-)

2009-11-12 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0